Sexual characteristics are for the same purpose at all. Accidentally committing them depends on "the same purpose." In my opinion, there is no awful thing other than adequate metallic will in the intentional murder on purpose. In the escalation driven by persistent desire, it is more dreadful than the will connected to murder in advance. Each characteristic is not the will of murder and dares to be accountable for illness in psychology, fanatics, and so on. The more people call it "love," the more fanaticism must go ahead. The delinquency "relevant to adequate love" goes beyond time.
I am not going to sacrifice my individuality to avenge a person who distresses me. However, whatever others plan to execute (against) a man and me, I can not afford to take responsibility. By the way, there is no prosecution in advance, and there should be a permanent style of individual jurisdiction. There should be no sort of conflict. In caution, some others, except a man and I, aim to degenerate each of us (by victimizing victims) by making us offenders. Thus, this issue is an affirmation of the particular rule of law. If the rule of law in the appointment does not take effect, those hoping to become a judge in a social role will be discriminated against. Still, some psychiatrists are on the role of "it." If they recognize the existence of bias in their judgmental prosperity, I must affirm them or identify their existence. The others, including psychiatrists, are the biases themselves for me. "Your (way of the) thinkable subject is biased, because." they may claim. Once and for all, "They or you are in the degenerative supremacy."
(性癖にまつわる行為などというのは、全て故意のものである。「素で」それにコミットするという事は、病的な心理の為せる業だろう。その意味で、故意のメタリックな快楽殺人的行為程おぞましいものは無い。エスカレートする事において留まる所を知らない欲望は、「本気の」殺意よりはるかに恐ろしい。その内在性は、殺意に非ず、病的な心理でも狂気でも何でもないのである。人がそれを「愛」と呼ぶ場合、さらに恐ろしい。付加価値と化した愛と履き違えられた何かが、行為と同時に外在性と化すのである。
私は、自己に対して危害を加える者に対して、特に個人的に復讐を企てようとは思わない。只、第三者が彼や私に対して何を企てるかという事までについては、私は責任を取れない。…要するに、「先に手を出すな」という事であり、個人の裁量で(それについては)律しろという事である。争い事の類は無いならば無い方が良い。…注意すべきは、第三者の中には、両成敗を課すべく、被害者を加害者足らしめ(るという形で)さらに被害者化しディジェネレイトさせる者が居るという事である。只、これは特定の法規圏内の出来事である。其処が物理的さもなくば具体的法廷ではないにもかかわらず、裁判官の社会的役割を担おうとする者は、ディスクリミネイトの対象と為る。…ところで、一部の精神科医は「その」役割を担うものである。私は、彼らにおける判断概としてのバイアスの存在を彼らが認めるのならば、彼らを是認しよう。私にとって、精神科医も含めた他者というのは、歪みそのものである。それは貴方の思考が歪んでいるからだと精神科医は云うだろう。只、「貴方が居るだけで私の精神は分裂する」。)
7:06 PM 6/14/2025 below
10:18 AM 6/15/2025 above
Because it is not due to occupational distrust of others but rather the result of the cautious manipulation of decreasing itself, the feeling of resistance against unreasonable orders by others occurs. Necessarily, people are not engaged with all of the others in the way that constitutes a family. Thieves are not afraid of the doctrine of the innate goodness of human nature. Thus, evil people utilize dependence to be absorbed in others, regardless of the equity of (the) society.
(他者に拠る無根拠な命令に人が抵抗を感じるのは、当該他者を必ずしも信用していないからではなくて、自己における危機管理意識の減免に対する危惧からである。人は自己以外の全ての他者と家族の様な関係である訳ではない。盗賊行為というのは慨して性善説の為せる業だが、悪党のやり方というのは基本的にそれが社会的なものであれ非社会的なものであれ「依存させて潰す」である。)
1:16 AM 6/16/2025
"What is operating the world?" Perhaps this question is silly from the perspective of the inauguration of modern society. As if it were easier, one is a question simply because of the biological self-identity of human beings. Still, it is an obvious problem to exterminate the hope for persistent innovation of technologies from the very reason why human beings exist. It is possible to publicize that scientists are "whistle-blowers" as a consequence, and it is increasingly emotional to signify my existence as a result.
(「何が世界を動かしているのか?」という問いは、一見しては馬鹿げたものであると考えられるかもしれない。つまるところ、単純にそれを人の生物学的な自己同一性であると言い切ってしまうのは容易い。只、社会制度の進展もそうだが、ともかく、具体的な技術革新への希求を社会的に我々の群生から捨象してしまうのはあまりにも酷い。理科系の技術者の人々が社会の先導に表立って携わっている訳ではない事は明白だが、私の様な者が彼らに対して頭を上げる事が出来ないという事もまた自明である。)
12:39 PM 6/16/2025