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memo211

Their skin color is yellow, as if some of our friends recognize our skin color as white or black, on the other hand. Of course, as the word "on the other hand" is mentioned, it is the reflection of discrimination against black people by white people. Thus, there is harsh discrimination against the people whose skin color is not white, by the people who recognize themselves as white, regardless of their biological self-identity as the texturization. They often imitate the thought, the way of recognition, and physical perfection of their flesh, and so on, of white people. It is possible to replace all the genes of a person with new ones by gene therapy. Not only do genes anticipate the biological self-identity of human beings. Again and again, I deliver it as the texturization, which is not equal to genetic information. If there are people like the modern Japanese, who have lost it, the lost identity of a folk must emerge. Because of it, almost all of modern Japanese must be drunkards by imitating whites. This "drunkard" means something functional between the realization of the impossibility of becoming white people by themselves and the opposite of it. For instance, there is a recognition of me as the texturization of the biological self-identity of human beings as "a life row inmate."

(黄色人種の中には、自らを白色人種や逆に黒色人種であると見做し勘違いしている者が居る。勿論、ここで云う「逆に」というのは、白人から黒人に対する差別の現状を反映した文句である。つまり、自らを白色人種であると、そのものの考え方や価値意識や肉体の風貌等を真似する事に拠って、見做している者らに拠る非白人への差別意識は激しい。自己の遺伝子を全て改変してしまえる遺伝子治療が可能である昨今、遺伝情報のみでこれが判断される事は無い。私が何度も提示している生物学的な自己同一性というテキストはイコールで遺伝情報の事ではない。現代日本人はそれに該当するが、人々からそれが失われた場合、人々は民族的アイデンティティを失うだろう。だから、現代日本人の内殆ど多くの人々は、白人の真似をしてそれに酔うのである。「酔う」というのは、彼らの自己自身においてそれが叶わぬという事の悟りとそれの背理の表裏一体の示しについての文句である。例えば、「生存囚」として、テキストとしての生物学的な自己同一性を認められている私はそうは為らない。)


1:39 PM 8/23/2025




What do you recognize in your scenery? That's imitation. This understanding of your world gives you an objective perspective on the world. Thus, as there is literature, whether it is necessary or not, that argument may acknowledge itself as the denial of the existentiality of literature. Therefore, there is literature that has been lost to be read or will have lost its opportunity. This paradox liberates literature. It does not depend on the principle of economics, which declares "Supply and Demand." If there is a substantiality to argue whether literature is necessary or not, presumptive recognition is not needed, and you may equivalently exchange each literary product for money alongside the principle of "Supply and Demand."

(其処に在る景色は、全て擬態だと、考えろ。そうすれば、物事を客観的に捉え考える事が出来る様に為る。只、文学の場合、例えば文学が必要だとか必要無いとか、そういった議論自体が文学の存在概を否定するものと為るだろう。つまり、読まれない文学というのも在るという事に為る。そのパラドックスが文学を救うだろうが、この事は決して経済学的な需要と供給の原則に基づくものなどでは無い。もし文学が必要あるもしくは文学自体が必要無いとか云うのであれば、それを蓋然的に捉える必要は無く、需給関係に従って個々の文学作品を金銭との等価交換で裁いているが良い。)


0:35 PM 8/24/2025
6:07 AM 8/25/2025




There is no comprehensive recognition of the word "heart." Some people refer to a particular politician as "ugly-minded heart." However, it is not delinquent to understand each individual's brain structure and ability as a biological creature. Thus, in modern society, socially inappropriate figures might be exterminated. Paradoxically, modern society features harsh prescriptions in the form of it. People's social power must accurately influence the identification of those prescriptions. Education must not alter each person's substantiality or inherent nature as a biological creature, while it affects the identification of those prescriptions as strengthened in society. There is a recognizer as a participant, and there is a recognizer as a non-participant. "Unfortunately," I am a non-participant. This issue does not accurately reflect my indifference, but it does the texturization of my biological self-identity. It is my social power, there, and ironically, it means not totalitarianism but individualism.

(私は心というものの存在を認めていない。人々の中には、特定の政治家を指して「心が醜い」などと云う者も居るが、其処には特定個人の生物学的な脳の構造と機能が在るだけである。つまるところ、現代社会において、社会的に不都合な存在は抹消されていくという事である。逆説的に、それは、現代社会が現代社会である分、甚だしく行われる。その社会的な都合を取り決めるのは人々の社会的な力だが、教育に拠って人の生物としての本質を変える事は出来ない分、それは社会という場においてより残虐な形へと強化され捻出される。それを、当事者として記述する者、非当事者として記述する者。「残念ながら」、私は非当事者である。それは私の無関心を意味するのではなく、私の生物学的な自己同一性がテキスト化されている事に拠って為される。其処に在るのは、私の社会的な力であり、皮肉にも、それは全体主義ではなく個人主義である。)


12:44 PM 8/26/2025
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